Rembrandt x Heineken

Het merk Rembrandt en de kunst van Heineken

In het huidige Rembrandtjaar wordt wederom bevestigd hoe sterk het merk ‘Rembrandt’ 350 jaar na de dood van de naamgever nog steeds is. Ook Heineken, opgericht in 1863, is uitgegroeid tot een iconisch global brand. Beide merken wisten vanuit Amsterdam (over merken gesproken) een stevige positie op het wereldtoneel te veroveren. Hoogste tijd om stil te staan bij overeenkomsten en verschillen tussen de merken Heineken en Rembrandt.

Graag nodigen de Vrienden van het Rembrandthuis u uit voor het komende In The Spotlight Event in Museum Het Rembrandthuis op donderdag 4 april 2019 om 18.30 uur. Mark van Iterson, Hoofd Design Global Commerce Heineken, gaat in gesprek met presentator, kunsthistoricus en televisiemaker Lennart Booij.

Meld u snel aan want in verband met de beperkte ruimte kunnen alleen de eerste 50 aanmeldingen worden gehonoreerd. Aanmelden via aanmeldingen@rembrandthuis.nl.